drop it like it's hot

2.44 pm. mailen funkar fortfarande inte och blogg.se verkar fortfarande varken vilja bilder eller mellanrader. gillar inte den har datorn men det far val funka anda haha. igar cruisade vi runt sa langt vast man kan komma har i varlden, namligan runt santa monica och venice beach. stort mycket folk och stort lyxiga hus. vi var aven forbi och spanade inne pa ucla's campus, ocksa grymt stort. blev (som alltid) ett par nya plagg, namligen en keps och en bob marleytisha (som jag totalt alskar). blev lite kvallsdopp i poolen med dykovningar (haha) och sen middag hemma, flaskfile och risgryta typ -underbart gott. idag ar det sa varmt sa man kan knappt rora sig. jag och petra kor chillirillipoolis (jag kommer bli sa ledsen nar jag kommer hem och inser att jag inte har en pool tillganglig nar som helst), petra laser och jag leker och plaskar i vattnet haha :) nar man har gatt upp ur vattnet sa torkar man pa ett par min (bikini och allt blir snustorrt) och nar man ar helt torr sa finns det inte en chans att man klarar sig, da blir det sa varmt sa man maste hoppa i poolen igen. men jag klagar inte, inte en chans. imorgon har vi varit har i exakt tva veckor och har da strax over tva veckor kvar tills vi aker hem. hoppas ni saknar mig haha see youuuu. ps josefine, jo jag skickade mail och ifall jag inte dromde sa har du svarat ocksa (fast jag har inte kunnat lasa svaret). waddup.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Baby! Kör på en souvinir till mig därifrån! en tisha eller något, så får du pengar när du kommer hem!:D du vet vadjag tycker om! ;D

saknar dig!

2009-09-01 @ 09:36:56
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Mamsi

Har tänkt ringa en sväng, men du gör det inte lätt för mig. "Ring mellan 18 o 20" betyder mellan 3 o 5 här, på morgonen!!! Då vet jag inte om min engelska är den bästa. Om Karen skulle få för sig att vilja prata med mig :o( Piiiinsamt!

2009-09-01 @ 11:24:44
Postat av: cuz

haha du har drömt. va gulligt att du drömmer att jag mailar dig =P nej men jag har inte fått nt så bättre lycka next time!! pusssss

2009-09-01 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0