wildchild




asså jag vara så ledsen att jag nästan har dödsönskan ena dagen,
och så nästa så är jag så lycklig så jag bara vill springa runt på en äng som värsta hästen.

jag önskar att vissa tider i mitt liv aldrig hade hänt,
samtidigt som jag saknar vissa så mkt så jag trodde inte dt var möjligt.

jag har ångest över hur mkt jag har att göra just nu och panik över hur lite tid dt är kvar,
och at the same time så är jag så förväntansfull, exalterad och can't wait 'til allt som jag ska hinna göra innan jag dör.


tripple m tar med sig sina andra hälftar och drar en london i juni, smack ba!

och på fredag kmr min fina lisa hem, miss you helvetes mkt nu alltså.
och sen är dt valborg med 19 grader och sol, och med mina vänner såklart <3


dra ner mig på jorden igen är du snäll.

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag hoppas att ni och era andra hälftar har det väldigt kul nere i London! :)

2009-04-22 @ 22:31:25
URL: http://latchforlife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi kommer ha sjukt kul i london med våra små minihandbags ;) billigt och bra:P

2009-04-23 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0