she was everything that's beautiful and different

sen i lördags (när jag blev sjuk) har jag börjat dagen med en att förtära stor kopp skållhett te för att mjuka upp halsen och allt dt där äckliga man måste försöka hosta upp, en glas cvitaminbrustablett med blåbärssmak (gott faktiskt), en alvedon för att ta ner febern och huvudvärken, en vitamineraltablett (bara för att jag gör dt varje morgon) och igår hade mamma köpt hem apelsiner till mig så jag åt en sån också imorse. snacka om att jag borde få en cvitaminkick! i hope, så kanske dt inte är så jobbigt att bara sätta sig upp i sängen att man måste lägga sig ner och vila en stund till igen idag. oj dt där vart nog en konstig mening.
känner mig faktiskt nästan lite (väldigt lite) piggare idag än igår iaf, och dt är postivit. pepparpeppar.



imorrn har jag inte tid att var sjuk längre. dt har jag sagt ända från början och dt tänker jag hålla! vet dock inte hur jag ska göra med jbfesten ikväll :( vill se soran igen men känns kanske smartare att ligga hemma och kurera mig så länge som möjligt. idag måste jag börja på och skriva klart religionen. måste även skriva om en psykologiuppgift som jag inte hann lämna in innan jag deletade h. kul tjej, verkligen. ibland bara älskar jag mig själv! ..eller?
imorgon kmr (förutsatt att jag är frisk) petra hit för att jobba med projektarbetet... eller sa vi att vi skulle sitta i skolan?
sen fredag blir en tidig morgon, och då kan jag verkligen inte vara annat än mitt allra friskaste! kortfilmsfestival som me and the girls gör pr för. så upp med tuppen för att packa goodie bags och sånt gosigt (tjejer.. igår, ringde ni ngn mer press? ringde ni och påminde den lilla press vi redan ringt? har vi koll på vilka från skoltidningen som ska fota/intervjua? har vi ringt word.. slog mig nu att dt kanske är aktuellt? har vi bättre koll på den där skärmen? är programmet klart (björn borde ha mailat oss ordningen på alla filmer i mån eller tis)? har ni stoppat ner alla lappar i påsarna? känns som att vi skulle behöva ta hela buffertdagen till att fixa allt sånt här..?).

sen på lördag är dt kryssning. och jag ska vara superfrisk och bada som en galning!




moa gullunge! en sån där liten kommentar kan rädda hela min dag.

london är helbokat nu, både flyg och hotell. jeez, im lovin it.

gothia cup, 07



love

Kommentarer
Postat av: Maria

Finis, nu är du så fin så jag vet inte vad jag ska säga!!!!

2009-04-01 @ 17:03:49
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hihi, vilken nostalgi!

2009-04-02 @ 15:21:43
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0