de e värt att leva fattigt ett tag, om man får va kung för en dag!

drog en riktig stan idag. helt galet. dt var så länge sen. har varit fattig som en lus och inte haft tid med något sen vi flyttade hem från sthlm känns dt som så dt var verkligen på tiden. började med en rättegång vid 9 med samhällskunskapen. var intressant att se och ordförandekillen var skittrevlig. tolken däremot, oh my. hon kunde varken engelska eller ren svenska haha när rättegången var slut gick jag och frugan och solade lite (missade happyour, damn) och sen drog vi en lurre på 018. gott som fan! sen gick vi runt lite och kollade och jag shoppade för första gången på evigheters evigheter!


så nu är jag helt klar med studentsakerna!
nästan iaf haha, allt som fattas är armband+örhängen, men dt vill jag inte köpa än utan vänta lite tills dt är dags :)
vart helt annan klänning och nu äger jag ett par skor också. skitsnygga.
och klänningen, i am supernöjd!
score!

och mitt halsband blev så himla fint till också, dt passar perfekt!
dt är nästan dt bästa, att jag redan sen jag var 6 eller 7 år gammal hade bestämt mig för att ha dt där halsbandet på min student. och nu är jag nästan där.
jag tar studenten om 37 dagar!

under dessa 37 dagar ska jag helst hinna gå till tandläkaren, boka tid och gå till vanliga läkaren, bli brun som en neger, ta körkort, klara några prov, fotoutställning, gå på sju till studentskivor, kirra ett jobb, rätt många inlämningar, boka la-biljetter, fira fem underbara människors födelsedagar samt få helt ok slutbetyg.
ja men vad säger ni, vår och underbart är dt.
och så är dt valleballe imorrn och jag börjar faktiskt bli lite taggad!
kläder och alkohol är kirrat,
hoppas på vädret bara så är min dag gjord.



nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: Maria

Livet leker med dig sis!! ;);)

2009-04-29 @ 21:19:30
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sanna

men de har precis lagt ut en annons på platsbanken och hon har svarat mig

2009-04-29 @ 22:52:17
Postat av: Sanna

alltså det är bara städ :)

2009-04-29 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0