i can't carry all this shit no more

Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: malin
Smeknamn: mala, malla, mallan, brallan, frallan
Låt som när du är ledsen sörjer till? kung av sand
Beroende av: vänner
Vad tror folk om dig? förmodligen att jag är koko
Stämmer det? ibland
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? oj, vet inte haha

Hur imponerar man på dig? min pappa är rik, vill du hångla
Brukar du skratta för dig själv? smygfnissa lite kanske haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "älskar dig"
Var bor du? eriksberg
Trivs du där? jarå
Äger du några Converse? har gjort
Sprit, cider, vin eller öl? varierar
Brukar du bli för full? sometimes
Vad har du för mobiloperatör? tele2
Är du allergisk mot något? ja
Har du haft sex idag? "och ändå får jag gos varenda kväll"
Hur svarar du i mobilen? beror på vem dt är som ringer
Vem ringde du senast? olle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? jag ringer dig senare
Antal timmar sömn inatt? 9 timmar, fett länge. och så en halvtimme nyss haha
Sov du ensam? nej
Brukar du komma i tid? höhö
När mår du bra? när jag är med mina vänner
När blev du fotad senast? i lördags
Hur känner du dig nu? seg
Vanligaste färg på dina kläder? öh, ingen aning
Vad tycker du om fötter? på småungar är dt skitgulligt, annars nej tack
Vad saknar du? staffan, sthlm och pengar
Hade du en bra kväll i går? lagom mysig
Favoritdryck på morgonen? oboy
Rakar du benen? ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 10-12
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott? nej :(
Vill du hellre ha mail än brev? brev är old school och jag saknar dt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? varför är den här frågan med varje gång?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? touch myself, stå upp och kissa och ha sex
Är du nöjd med ditt liv? ibland
Är du bortskämd? beror på vem man jämför med.
Vad gör du i morgon? går i skolan, hälsar på farmor på sjukhuset och sen petris
Vad är det värsta du vet? tänker jag inte säga här
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på hur fattig jag är
Vad längtar du till? studentskivan, studenten, london, sommaren, la (och england for real?)
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad använder du för schampo? gliss
Vad är det finaste du fått? ett halsband av mormor när jag föddes, jag ska använda dt för första gången när jag tar studenten :)
En speciell dag du minns? 28 april 2006
Hur gammal är du? 18
Tycker du om någon just nu? ja

Du samlar på? vänner

Gröna eller röda äpplen? fuji

Vem ringer du när du är arg/ledsen? josefine

Gillar du golf? nej

Vilken tid gick du upp i dag? 7.15

Har du sovit i din egen säng i natt? nej, i mammas

Har du strumpor på dig nu? ja

Är det okej att gråta? oftast

När grät du senast? en skvätt på studentkryssningen kanske haha

Bär du glasögon eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon? väldigt olika

Har du piercing? ett par stycken

Vill du gifta dig? näea.. inte tills döden skiljer mig åt iaf, men man kan ju alltid försöka :)

Vill du ha barn? ja

Solar du ofta? när det är rätt säsong

Är du bra på att laga mat? ja ...nej!

Är du flygrädd? nej

Hur vig är du? fotbollsben tjohej

Är du musikalisk? nej

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten

Vilken är din favoritglass? ben&jerrys chocolate fudge brownie

Tror du på liv efter döden? maskmat huuu

Tycker du om sushi? ingen höjdare direkt

Vad äter du helst när du ser på film? popcorn, chips, lösgodis

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Har du tandläkarskräck? nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll

Vilken ögonfärg har du? blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja

Biter du på naglarna? nej

Röker du? sometimes

Hur ofta tränar/Motionerar du? 3-6 gånger i veckan

Senaste låt du hörde? plane


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag älskar dig

2009-04-27 @ 19:10:19
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Petra

"Har du haft sex idag? "och ändå får jag gos varenda kväll""

hell yeah :D

2009-04-27 @ 19:51:31
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0