time has lay heavy on my heart

godmorgon.
ja uppe med tuppen dt är man.
har dubbellekt kl 9 och sen ska man vara med i studentradion kl 1.
har verkligen ingen lust för jag vet verkligen inte vad jag ska säga.
sen ska jag träffa julia och ida för att fota till illustrera text.
imorgonbitti är dt riskettan som gäller.
en ny äcklig jävla kurs man måste gå när man tar körkort.
700 jävla kr till, alkohol och droger.
(en till o-sovmorgon!)
och jag är så jävla stressad nu, med allt.
skolan.
dt här lovet är så kört.
dagen efter vi börjar skolan igen ska projektabetet in,
likaså religionsfördjupningsuppgiften och illustrera text-uppgiften (fet uppgift i fotografisk bild)
och ett arbete om eu i samhällskunskap.
ja hej plugga hela lovet :/
men jag antar att jag får sätta vännerna och mig själv åt sidan under de här dagarna och bara bita ihop och köra på med skolan nu så länge dt varar.
skiten är ju slut snart så dt är bara att bita ihop.
usch och fy vilket deppigt inlägg.
nu måste jag ta tag i mig själv lite,
för inte fan kan jag börja dagen med den här inställningen.
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom igen nu mallan! DU KLARAR DET! Du är en superfinis som klarar allt! pusspusspuss !!

2009-04-07 @ 09:55:41
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Moa

Kör hårt finis!!

2009-04-07 @ 15:04:56
Postat av: Maria - svar

Jag har köpt det på Gina Tricot, en välkänd kedja med mycket framgång i Svergie - du kanske har hört talas om den....?

2009-04-07 @ 21:03:41
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Adam

haha erkänn att det lätt var värt att vara med oss :)

2009-04-08 @ 00:17:13
URL: http://latchforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0