sunshine

tjohej, hur mår ni?
fan vilket underbart väder dt är idag, har inte frysit en endaste gång och ändå kör jag leggings dagen till ära.
vaknade imorse vid kvart i sju och tvingade då upp mig själv för att hinna duscha innan frukost. vår  brödrost är sönder så man fick stå och hålla ner mackorna "manuellt" tills de blev lagom rostade, skitbra sätt att börja dagen på ;) lyckades iaf ta min lilla cykel till skolan för att ha engelska. thelma and louse kollade vi på, asså mums på mr pitt i den ni. missade dock slutet för att jag och petra var tvugna att sticka ner och försöka exportera skitfilmen. funkade mindre bra, vi kmr få visa den i premiere ist för i flash. apa. på eftermiddagen hade vi iaf bara en superkort religonslektion där vi snackade om etik och moral. rätt intressant tkr jag :) fick skjuts hem av frugan för att komma hem och vänta in mamma. skrev klart utvecklingspsykologiuppgiften (inte konstigt att jag inte hittade motivationspsykologin när den hette utvecklingspsykologi, bra där malin) och sen när mamma kom hem så stack vi ut och sprang. nu har jag precis duschat, målat naglarna och väntar på josefine som ska komma och hämta mig om 5 minuter.
kmr hem till halv 7 igen, då blir dt lite matimati (som jonas ska laga och vägrar avslöja vad) innan jag traskar ner till friskan vid 7. där står min cykel och mojs och väntar på mig. ner på stan ska vi, träffa maria och sitta och mysa lite på bryggan är vad vi ska göra. dagen till ära :)
love.


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för den speciella kvällen sis!

2009-04-24 @ 22:44:39
Postat av: Sanna

haha åh bilden när du och jag lekte :D

2009-04-25 @ 00:36:15
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0