stackars han som aldrig gråter, som släpar på ett höghus. vad är dt ingen ska få se som ingen inte redan sett, och vart ska dt där huset?

ett stort glas vatten (kmr kissa i sängen inatt), en påse popcorn (mums) och den första american pie filmen (kultfilm)..
den är dock den textad på norska vilket är lite irriterande.
men vafan, har precis kört mitt allra hårdaste på ett skivstångkondispass och sprang även ute för första gången i år igår.


är glad och deppig på samma gång just nu.
dt är så svårt att veta vad man vill ibland.



och så måste jag nog påminna er om en grej också.
jag har de absolut bästa vännerna man kan ha!
ni andra borde vara avis.

love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst <3 (hoppas jag får ta åt mig :P)

2009-04-17 @ 16:53:34
Postat av: Hannah

btw det var jag som skrev "du är bäst" ifall du ville veta :P glömde namnet tror jag..man kan ju inte hålla reda på allt liksom :)

2009-04-17 @ 16:54:17
Postat av: Maria

Puss gullet!

2009-04-17 @ 22:25:00
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: malin

klart du ska ta åt dig hannah!

2009-04-18 @ 11:03:10
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0