i look better in your shirt than you do

tjo länge sen fan vad stor du blivit och bilen går bra,
sådärja då var isen bruten.
klockan ringde tio i sex imorse och efter lite kaos var jag i skolan fem i halv sju. hämtade alla goodie bags-produkter och drog sen iväg till sf. vi vart insläppta där och körde sen gärnet fram till strax innan ett. sen blev dt en kortis av solsken vid ån och sen lite update om vad som hänt i affärerna (var så länge sen jag gick på stan om man inte räknar kortisen i sthlm). kände mig helt matt (jo jag är visst frisk, torsdag var min sista sjukdag och dt har jag talat om förr) så jag åkte hem. filade klart på mitt nya supersnygga cv och har nu precis sökt tre jobb. fan i helvete om ingen nappar snart alltså, börjar tappa både tålamodet och hoppet här.
nu ska vi käka lite middag jag och mamma, sen ska vi plus jonas, olle och eva se skoog iår igen. shit vad kul dt är. hon är så rolig.
imorrn blir dt fet sovmorgon och sen till att ladda inför studentkryssningen.
ahopp.
då var dt lite mer uppdaterat här nu alltså,
ha dt bra.








i miss it badly.

Kommentarer
Postat av: Adam

wiwiwwiwiwi :)



Ha så kul på kryssningen!

2009-04-04 @ 02:22:56
URL: http://latchforlife.blogspot.com
Postat av: Moa

ååh skrutt, den där bilden var inte att leka med. Saknar allt...precis varenda sekund!! Kommer göra ont att du saknas i år! eller, de gör redan ont.

2009-04-04 @ 11:27:56
Postat av: Maria

åååååh, jag saknar det massor!!! håller med moa, kommer kännes tugnt utan dig iår, hur ska vi klara oss?

2009-04-06 @ 20:01:52
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0