baby bump that track





för idag är ingen vanlig dag för idag är dt studentrkryssningsdag (8)
ja dt där med att sjunga är ju min grej.
tjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooohej idag är dt en jättebra dag.
taggad till miljonen är jag på att få åka ut på stora båten.
ska man bada eller? eh svar jag är blek som en fis men bikinin är nerpackad i min packsäck.
gud vilket jobbigt inlägg.
men dt skiter jag i förstår ni.



äh, släng in en liten kommentar om min outfit :)
vårig och underbar, dont you think?


pusskalas!
och självklart massor med
LOVE

Kommentarer
Postat av: Moa

So hot!

2009-04-04 @ 21:17:49
Postat av: Moa

Bloooooga!!

2009-04-06 @ 21:17:54
Postat av: Sanna

muuuuuuuuuuuuunnen

2009-04-09 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0