you're not gonna change

mozimozi, hamburgare till lurre - gottis! sen fick jag skjuts hem av petra (tack) och väntar nu på att elle ska sluta ha lunchstängt. är tio minuter kvar. om ni ville veta. vilket ni såklart vill, eftersom ni fortfarande sitter och läser.
anyways så kände jag nyss att jag var sugen på ngt så jag börjar i vanlig ordning rota runt i köksskåpen. insåg att vi hade ganska mkt frukt. så jag gjorde iordning mig ett glas med en pressad citron, en pressad apelsin och en pressad lime. fan vad gott dt är bre! surt som satan, men åh så härligt. c-vitamin-kick here i come!


förlåt för svarta kruxet, men mitt linne satt lite längre ner än vad dt ska!

ps. 67 dagar kvar till 18!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ovant att se brunt hår bre :)

2008-10-20 @ 13:51:29
Postat av: Melina

Cvitamin äger. Ska knapra i mig det med nu tänkte jag.



och du, människa. du passar fett bra i brunt... och blondt! VAD ÄR BÄST? kan inte bestämma mig. poziiiis

2008-10-20 @ 14:00:46
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0