you can't forget you past just by closing your eyes

hörrni, jag är kissnödig som sate!
ska lämna in lite foton som vi har redigerat nu bara. vi har fått jobba i raw hela lektionen för läraren är hemma med sjukt barn. ganska kul faktiskt. fast dt är en bild som jag är helt onöjd med.
kl 5 ska jag till friskis (moa och maria, jag räknar med att ni läser med stolthet) och köra ngt danspass med fredrika och krull-sanna. ska bli kul faktiskt. efter dt blir dt till att skynda sig hem för att sen åka till melina och bärsa lite. sen drar vi ner på stan och sätter oss på ngn bar. jaja, back to kisserierna nu innan dt blir kiss i brallan ;) man kallas ju inte brallan utan anledning HA usch! see you later folket :) pussilurisen!

ps. jag har fått punka på cykeln :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska bara veta hur stört stolt jag är över dig nu Malin!!!!! :D BRAAAAAAAAAAA där. va kul förresten, vad för danspass är det och vem är ledaren? ;D

2008-10-17 @ 18:57:18
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Anonym

otippat att du är kissnödig...

2008-10-19 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0