when your heart breaks

sitter på svenska nu och ska strax dra ner och käka lunch. är inte helt klar med låtgrejen vi ska skriva men vi har inte deadline idag så dt är chillerill. efter lunchen drar sanna med mig hem för att hämta mitt busskort och lite sånt sen drar jag med henne ner på stan en sväng. jag hoppas att hon vill ta en fika med mig efter dt där lilla ärendet :) jaja, ska typ försöka skriva lite mer låttext nu, men dt funkar verkligen inte på beställning. u need the feelin liksom. och så måste jag leta reda på summer breeze instrumental. känns lättare då. yäyä, dt får jag fixa senare. är så hungrig nu så jag orkar inte  ta tag i dt. men vi hörs ju såklart ikväll, antar jag ;) pussilur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0