When your heart breaks

jag har städat och donat och kastat och jag har bara en sak att säga. fan vad jag samlar på mig massa skit. skön att bli av med allt. jag har fan kastat ut två möbler för jag var så trött på allt. och vet ni vad jag hittade då? jag hittade allt dt jag skrev både strax innan och precis efter att staffan dog. och jag läste dt. fan. fan fan fan. jag mådde verkligen inte bra då! jag mådde sämre än jag kan tänka mig ngn människa göra och jag mådde sämre än jag kmr ihåg. man säger att tiden läker alla sår men jag skulle nog inte formulera mig så. snarare att tiden gör så att man glömmer bort hur djupa såren är. jag hoppas att jag slipper må sådär dåligt igen, någonsin! så mkt som jag saknar honom, varje dag, är inte ens i närheten av hur jag mådde då. jag förstår inte ens hur jag klarade mig. hur jag kan sitta här idag och må så pass bra som jag ändå gör. hur jag kan känna sån här livsglädje. men jag vill ut, dt vill jag. jag vill ut och bort. jag vill ha nytt. jag vill ha annorlunda. jag vill ha förändring. och jag vill ha dt nu. jag vill bort från bajsuppsala också. jag vill uppleva saker som är betyder ngt. som formar mig. that shakes me to my core. älskar att jag ska få flytta hemifrån ett par månader i vinter. och att jag får flytta till sthlm. med petra. det ska bli så jävla skönt att komma bort lite. att komma bort från allt dt vanliga. jag älskar dt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0