when you come close, i get high

sådärja, då är dt lov. efter skolan gick jag hem till jossan och vi chillade gärnet en sväng. kom hem ganska nyligen och nu tänkte jag försöka prova ut lite bra grejer till outfiten ikväll. är supertaggad. (till skillnad från petra) så tkr jag att dt är askul att hålla på och klä ut sig och greja :) haha mogna tjejen! variation förnöjer, så istället för att klä upp sig i vanlig ordning för att festa så kan man leka lite. wopido! ska bli askul. vi hörs säkert imorgon, eller ikväll innan jag och fredrika rör oss mot flogsta för att ta tvåan därifrån :) pussiluren!

förresten, glömde säga.. HA EN UNDERBAR FÖRSTA LOVKVÄLL NU! :) speciellt ni som går i tredje ring, dt här kan vara sista gången ni har en första höstlovsdag! <3 puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0