when you are close to home

god morgon kompisar!
sitter hos maria nu och är lite tröttis. hela igår var jättemysig. precis som planerat också så jag behöver kanske inte skriva så mkt om dt nu. när vi kom tillbaka till maria efter kinamaten kollade vi på the holiday och moa typ spårade/somnade på samma gång. roliga tjejen ;) haha hannah åkte iaf hem igår redan efter kinan och följde inte med hem hit igen. och matte åkte för ett tag sen för att hon skulle åka och klippa sig. hon åkte precis efter vår super-frulle. herregud, extremare frukostar får man leta efter :) moa åkte nyss också, så nu sitter jag här och madde och smarr ligger i sängen och lyssnar på när madde sjunger när hon var sju år :D hahaha  assöt. nu ska vi kolla på ps i love you och käka popcorn och sen får vi väl se vad som händer... hoppas ni har ett mysigt lov so far. vi hörs väl igen när jag kmr hem antar jag :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0