when i'm gone i hope there's someone saving you

usch och fy. nu är jag äntligen klar med engelskauppsatsen. den var helt okej kul också faktiskt. kanske bara för att dt gick helt okej bra. och de här två timmarna som dt tog att skriva gick ganska fort också. och så fick jag till exakt lagom många ord. jaja, som att ni bryr er :)
snart är dt lunch. köttfärssås och pasta har dt ryktats om och dt är gottis så dt blir nog ganska chill. så länge jag inte spiller, brukar ju slabba ganska mkt så vi får väl se hur dt går :) nu ska jag anyway surfa runt lite tills petra och linn är klara. eller så går jag och sanna ut och chillar sålänge. den som lever får se helt enkelt. pussilur!


dt var askalaskul att riva sönder lister och väggpaneler i melinas nya lägenhet :)
wopido, hoppas mellis har dt mysigt hemma hos mamma och pappa i jönköping
och att lisis har dt kul på gymnastiktävlingen i gbg! och hoppas att ni vinner!

hej då :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

du har vitt linne på dig, det är klart det blir köttfärssås :)

2008-10-10 @ 11:02:31
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0