when i see our good times rush by

ojoj, hej på er!

bussen gick från sanna vid tio i fem och tog som vanligt ungefär en halvtimme. hann skriva riktigt mkt på novellen också så dt känns bra. ska läsa igenom den sen när jag kmr hem från dansen och fixa och trixa lite med den. när jag kom hem så käkade jag och mamma lite, kyckling och potatisklyftor. är proppmätt (ni vet så där äckligt, ruskigt äckligt, jävla spy-mätt som barnen i afrika aldrig har behövt känna /björn gustafsson haha) nu och ska bara chilla en stund. ska byta om om ett par minuter och fixa med vattenflaskan och sånt. sen tar jag cykeln ner till ekeby :) åh, jag har längtat så himla mkt! är fett ledsen över att jag bara har ungefär fyra gånger kvar innan jag drar till sthlm! och att jag missar typ hälften av gångerna nästa termin också av samma orsak. men vadå, bangar aldrig på sthlm baby! ska kika runt lite mer nu. vi hörs säkert ikväll. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0