when i fall in love i take my time

tjabba, tjena, hallå.
sitter på mediekommunikation nu och vi har typ inte gjort ngt på hela lektionen. skönt men känns så onödigt. efter skolan ska jag ner på stan och kanske köpa två par skor som jag la undan igår. beror på hur mkt pengar jag har. och så ska jag ladda busskortet. sen drar vi till melinas nya lägenhet och ska måla. och porra oss såklart. och lägga ut all porr på facebook. grabbarna kmr älska oss hahah vi ska alltid hålla på. teasers är vad vi är :) se men inte röra! haha gud vad jag håller på. vi får väl se hur dt blir, melle sa att dt är fett kallt i lägenheten så dt kanske inte blir så mkt naket som vi trodde. haha jag vart fett ledsen :(

snart är dt lunch också. antar att vi käkar här innan vi åker. mest ekonomiskt så. sen hörs vi väl ikväll efter att jag har kommit hem från melina. pussilur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0