varför fattar du inte? dt är ju du som förlorar på dt..

okej.. asså folket........ jag har precis gått till maxi och tillbaka. och lyckats tappa bort mig. duktiga tjejerna! haha fast dt var roligt. typ. hahaha nejrå fredrika, dt var kul. fast du är heeeeeeelt koko! :)
fredrika ville lifta ;) haha

nu ska jag bara chilla tills mamma (och fredrika som nu åkte och tränade tillsammans.. dt känns cp :P) har kommit hem, för då ska vi käka och sen ska jag och fredrika åka ner på stan och möta lite folk. blir nog terrassen den här onsdagen också. dt var ju kul sist så varför inte.. sasha skulle stå för killarna och fredrika skulle stå för tjejerna hörde jag.

efter att snuskpelle hade
kört en nål genom
sannas mage

jaja, ska ta en mandarin/clementin/satsumas nu och kolla på ett eller två avsnitt av sex and the city. eller så kanske jag ska kolla om jockes longboard är hemma... dt ska jag nog göra. hörs senare, dt gör vi iaf. pussinussen! :)


i bilen påväg från arlanda till uppsala efter veckan i zteklandet.
~ såhär ledsen var maria över att vara hemma i sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe va ful

2008-10-22 @ 18:05:21
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0