that's when you see me shine

wopido. asså kvällen igår. gosh. ett ord. askalas!
helt serrifil så var dt råkul. helt underbart! jb-tjejerna är ett skönt gäng alltså!
asså förkröket, mmbop. så jävla härligt.
och känslan när vakten säger välkommen. mmbop.
och känslan när klockan är tre och dt är dags att ta reda på hur man ska ta sig hem. mmbop. haha
jag, lisa och fredrika gick mot burgerking och raggade upp en blattetaxi. värt som fan!

nu ska jag kolla lite bloggar, ringa wallström och sen lägga mig i soffan och kolla på lite sex and the city. känner att jag är inne i en sån period igen (vill ha tillbaka första halvan av boxen snart moa, vi får se till att träffas. du ska få usbminnena då också. kan vi styra ngt i veckan? jag kmr förmodligen till rosendal på torsdag så då ses vi ju :) har ju inte träffat greklandtjejerna på väldigt länge nu.. blä). yäyä, ska bli skönt med en chilldag och tagga upp sig lite inför kvällens bravader :) pussiluren!



just dt, jag måste bara säga också att dt känns jävligt bra när man har folk som stället upp för en. och i princip ber folk att dra åt helvete utan att man ens behöver säga ngt. jag älskar dig, josefine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0