play it how you want to, but there is no way i'm going to fall for you. never you baby

nu har jag hämtat cykeln, chillat, duschat och klätt på mig. så ringer pappa och talar om att jonas åkte ner på stan klockan 1 och att han inte har fått tag på honom sen dess. så förmodligen blir middagen senare än vad vi sa. lite drygt dels eftersom jag är hungrig som en gnu och dels eftersom moa och maria ska komma hit efteråt, och då krävs dt ju att jag är hemma. men jag antar att jag ska fixa klart mig ändå och sen surfa runt tills han hör av sig. för mat måste jag ju äta och jag är fett sugen på en fet köttbit och pommes :) och så är jag sugen på "pappa betalar" :)

maybe she's born with it, maybe it's maybeline. well it sure is maybeline for me ;) hörs later, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0