we were both young when i first saw you

jappjapp, då har man vart hos tandläkaren för första gången på två år då. inga hål. borstar du två gånger per dag? jadå fröken löken, iaf oftast. känner du dig frisk? jadå fröken löken. röker du eller snusar? gills sniffa snusdosor? haha yä jag var duktig iaf :) lite ledsen över att jag inte fick ngn klubba, but on second thoughts så är dt kanske inte så pedagogiskt att ge ungarna godis när dem är hos tandläkaren. men klistermärke däremot, dt vart jag ledsen över att jag inte fick. hade lite sämre emalj på en tand hade jag också, men dt var tydligen medfött (mamma var förkyld när hon hade bulle (mig) i ugnen), kunde vara bra att skölja med flour lite då och då. hoppas mamma köper sånna där goda flourtabletter till mig då, som kompensation för att hon gjorde mig till ett cp med en tands dålig emalj :) lite tandsten hade jag som hon skrapade bort på ett kick, och så förmanade hon mig med att använda tandtråd också, såklart. som dem alltid gör. och jag lär mig aldrig. banne mig haha

nu ska vi äta strax, hoppas dt blir gott! och senare ikväll kmr fredrikb hit :) supermys! (att tandläkaren sa åt mig att dt är dåligt för tänderna att småäta tog jag in genom ena örat och kastade ut genom andra så fort jag kom utanför dörren). men som sagt, mat snaaaart och jag är hungrig. ska kolla vad petra terrar om först bara <3 ahha pussiluris!


snygga nja.. men roliga dt är vi. och riktigt, riktigt jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt att vi är <3

2008-10-20 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0