he goes home and barely knows his own doughter

jag och sanna kör hemma-gym just nu. vi bestämmer tillsammans vad vi ska göra så man blir lite peppad. förutom dansen (+ två minuter plankan varje kväll typ) har jag inte tränat sen i somras. ojjävlar, asså sämsta tjejen! hej jag heter malin. men jag ska börja köra ngt mer än plankan nu på kvällarna. får se om sanna är taggad på att köra med mig.. hope so, då blir man lite insprierad. här kmr iaf träningsprogrammet vi precis har kört:
150 sit-ups (50 raka, 50 höger, 50 vänster)
60 armhävningar
50 rygglyft
4 minuter plankan
3 minuter 90grader
hundringen (stora + lilla)
sanna körde lite annorlunda, men dt är väl i stora drag samma :)

nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma kmr hem igen och tar över den haha
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0