livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg

good god. jag har fått en praktikplats nu. så allt dt där surret och all den där paniken som har legat begravd där ngnstans långt borta i bakhuvudet har äntligen flygit sin kos. några av er vet väl säkert om dt redan pga av mina glädje-sms :) haha shitpommes! TASTE PR, bring it.

tog som ni vet 14.09-tåget från uppsala och hann med 16.11 tåget från sthlm sen. så vi var bara där i ungefär en timme. träffade malin på väg från stationen mot stora torget också så vi stod och snackade en stund. vi ska höras nu innan helgen för hon bjöd med mig på ngn hemmafest, känner att dt kan bli värt. sen jag kom hem har jag iaf inte hunnit göra mer än käkat middag. var hungrig som en gris så dt var gott som fan!
ikväll ska jag kanske leka med fredrika, lisa, melina och krull-sanna. gosa gärnet som fan!


alexi <3 martina säger: att leva farligt är skoj, att leva tillsammans med döden är fest
malin säger: hahaha
alexi <3 martina säger: citerat av alexander fräki 30:e oktober 2008


jaja, vi hörs väl later i guess! puss och kram.


Kommentarer
Postat av: alexi

EEEEEEEEEYY!! lyssna... säger jag... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRE! skön hon är, ojojoj, jajaja!

2008-10-30 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0