when things turn upsidedown

asså.. jag har spräckt mina högtalare på datorn. och dt är asjobbigt! men alltid ska dt ju vara ngt trassel med den här jävla skitdatorn! blä :(

snart lär ju jag och petra sätta oss ner och verkligen skriva upp allt vi behöver ha med oss till sthlm. några saker som jag absolut inte får glömma att ta med mig är helfigursspegeln som jag har hos pappa och kalle kaktus :) påslakan är bra att ha också. och tvättmedel/diskmedel/disktrasa osv. kul att man kmr vara tvungen att lägga ut pengar på sån skit. och så måste vi ju bestämma oss för om vi ska åka den 14 eller 15. dt är en liten ferre den 14 som man helst inte vill skippa, men samtidigt så går ett helt dygn bort då vi egentligen skulle behöva packa upp och göra oss hemmastadda, och dt är ganska mkt tid eftersom praktiken börjar på måndagen. fast jag ska kolla med pappa igen, beror ju lite på hur han jobbar också. om han jobbar natt den 14 så kan han ändå inte skjutsa då. men anyway så får vi ju se till att komma hem TIDIGT den 15 så att vi kan åka redan innan lunch? dt kmr bli TUNGT menmen, vad ska man göra liksom..

jag har varit fett seg hela dagen. och så är jag sugen på ben&jerrys! men vi har ingen sån hemma. och så har vi inga popcorn heller. men sex and the city, det har jag. och dt är dt bästa jag vet (nästan)! :) så nu ska jag borsta tänderna och sen gosa ner mig i sängen lite till (har ju inte alls gosat i sängen större delen av dagen).


förresten, måste bara låta alla checka in min råhärliga vecka:
måndag - skola, en lektion. tandläkaren (var två år sedan nu tror jag) sen gos med fredrika på kvällen (sex and the city the movie och två påsar popcorn)
tisdag - ledig, mentorssamtal och följa med när sanna piercar naveln
onsdag - ledig, inget planerat (har inga pengar heller så kan ju inte göra så jävla mkt)
torsdag - ledig, som jag alltid är på torsdagar
fredag - skola, två lektioner.
lördag - inget planerat
söndag - träffa anna och ossian
måndag - höstlov! och så får jag pengar då eftersom dt är den 27e! :)

i love it!


ska borsta tänderna nu. sen gosa lite :) men vi hörs imorgon! pussiluren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0