till the roof comes off, till the lights go out, till my legs give up

ska alldeles strax gå ut och åka lite bräda med jocke. dt är blött så dt gäller att försöka undvika att ramla ännu mer. fast vafan, lite skit har aldrig skadat ngt :) sen ska jag till sanna en sväng. mysa lite! tyvärr måste lat-malin cykla vilket hon tkr är extremt jobbigt. haha usch. jag vill ha körkort. menmen, kmr inte bli förens som absolut jävla tidigast i mars :/ bara bita ihop och hålla käften. funderar på att ta mig en apelsin nu (ja fredrika, en av de äckliga :P) fast jag kör sådär med sockerbit så blir dt askalas! hööörs later alligator.




jag saknar sommaren och jag saknar att umgås med mina fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0