this is me, walking away

okej, dt här får bli ett superkort inlägg för jag ska stänga av här nu och kolla på lite satc. som vanligt med andra ord ;)
imorrn går jag och fredrika till skolan, dels för att hennes cykel är trasig och dels för att jag inte ska hem efter skolan sen utan hem till sanna. wopido! ska bli jättemysigt! blir nog inte utgång som vi tänkte från början utan mest chill eftersom sanna är påväg att bli förkyld. hon dricker citron för min skull, fett söt :)

jaja kompisar, ska gosa lite nu. puss! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

det var inte jättegott, så du ska vara glad. jag har även druckit te och nu ska jag sova. titta så duktig, jag sköter mig.

2008-10-14 @ 22:13:01
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0