things have been worse and we had fun fun fun 'til i said i love you

samhällskunskap. politik. joy. blocken, högern hit och vänstern dit. jadu, dt är väl bara att bita ihop och hålla käften. aa eller jag är ju iofs klar nu så jag har ju verkligen ingenting att klaga på.

om tjugo minuter är det lunch. jag hoppas innerligt att det är god mat idag för jag är hungrig. glömde att packa ner en frukt imorse :( ble. efter lunch är dt projektarbete och jag ska ringa till active mediapartner och snacka lite med johanna. sen lär man ju börja i flash idag. usch, jag bävar! menmen, ska man ha ett fett mvg så ska man liksom.

har inge mer att skriva nu så vi hörs later peops! pussilur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0