there's just no one that gets me like you do

god morgon!
vaknade för tjugo minuter sen och var faktiskt tvungen att sätta på datorn på en gång. hade fått sms inatt av ett okänt nummer som jag genast ville kolla upp. vet vem dt är nu :) love internet haha
ska alldeles strax göra iordning lite frukost och sen ska jag hoppa in i duschen. funderar på om jag pallar tvätta håret eller inte. tror inte jag gör dt faktiskt, och inte ser dt ser inte speciellt skitit ut heller tkr jag.. men vi får se :) vad gör dt om hundra år när alltid kmr kring..
halv två ungefär åker jag hemmifrån, då bär dt av mot huvudstaden. håll tummarna för mig älsklingar, please :)
frullis nu. pusspuss


Har du tänkt på alla gånger vi tjejer har blivit nertryckta av killar,
för dom menar att vi är det svagaste könet?
Men hör här:
* Vi kan blöda i en veckan utan att dö
* Vi kan ge mjölk utan att äta gräs
* Vi kan bli våta utan att röra vatten
* Vi kan få benlöst kött att stå
hur många killar kan egentligen det?




Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så söt!!

2008-10-30 @ 10:21:16
Postat av: fred to tha rikkaa

vem meeesssaa? ;D

occh. LYCKA TILL!

2008-10-30 @ 10:59:15
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0