there is something new in your lies

god morgon kompisar.
fan vad jag har sovit den här helgen alltså. så jävla skönt. och jag känner mig så jävla utvilad. kmr säkert inte kunna somna ikväll bara för dt. så kmr jag vara trött imorrn i alla fall.
dagens planer ser väl ut lite som att jag ska städa. dt är inte så jättejobbigt när man väl har kommit igång och efteråt känns dt ju superbra. men dt är dt där med att man ska börja, dt är dt som känns tungt. så känns dt mkt bättre att tex kolla på ett avsnitt satc först. bara för att piggna till lite... hm, så får dt bli. jag lovar att jag ska försöka ta tag i städningen idag. jag lovar att försöka. hö, pussiluren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0