then come and ease the pain

hejschaaaan!
sitter på samhäll nu men moa (läraren) är inte här. vi har haft en av itlärarna här och kollat på film typ. snart är dt lunch, sen projektarbete. petra är i sthlm hela dagen med praktikplatsgrejen så jag får väl sitta här och chilla med mig själv haha fredrika är tillbaka i vår klass igen. asså ingen matte med tvåorna och inge samhäll med parallellklassen. she is back in the game så att säga :D haha

är ganska trött idag. sanna drog ju som ni vet vid halv 12. då tänkte jag gå och lägga mig. så vart dt inte. fastnade på msn med mr virr till två typ :/ jaja, dt var trevligt så man ska väl inte klaga.





nu ska jag gååå och käka. pussinuss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

självklart. är man hemma sjuk, vad ska man göra? perfekt tillfälle att hitta snyggingar ;) haha

2008-10-01 @ 12:56:29
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Petra

börjat i flash ännu?

2008-10-01 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0