the sun feels so good

åååh, han är så mysig den där grabben alltså! tänkte lägga upp bilder men kameran är urladdad så jag måste ladda den innan jag kan köra in alla bilderna i datorn. jag och anna har bestämt att vi ska höras så mkt som möjligt under tiden jag bor i sthlm. om inte för att jag ska barnvakta så bara för att umgås.
en annan sak som jag blev rånöjd över var när anna sa att söder är dt roligaste stället man kan bo på som ung. dt är mest röj där! wopido säger jag, there's were we'll live!

övningskört har jag gjort idag också. dt gick alldeles utomordentligt bra och jag körde centralare jag ngnsin har gjort förr. dt närmaste stan jag kört förut var på skolgatan(/götgatan), där vid bowlaget och där anneli (joel) bor. dt närmaste stan jag har kört nu är vaksalatorg, kungsgatan, stationen, sen över ån där vid stadsparken och fågelssången, bj, akademiska osv.. herreshit vad läskigt dt var bara att veta att man körde så mkt stadskörning som man bara kan köra. i uppsala också med alla galna studenter som bara cyklar rakt ut i gatan. känns bra. dags att börja ta körlektioner nu tror jag :) synd att dt är så himla mkt med allt annat just nu. dt svåra är dock inte att ta sig tid till allt utan dt är att faktiskt ta tag i dt och som i dt här fallet dårå, att boka själva tiden. jaja, dt kmr väl dt också.

nu ska jag hjälpa amina med en ny header. hörs senare, när kamerahelvetet har laddat klart :) pussilur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0