real people get right back up and keep walking

tjolahopp!
kom hem, käkade två rostade mackor med sylt och ost (snacka om reverse från vad moa och maria skulle ha valt att käka men åååh fan vad gott dt var) och nu sitter jag här och dricker lite sodastreamat vatten med sked :) som jag alltid får göra, alltid har fått göra, hos mormor och morfar (fast med läskcider dårå :P) <3 så himla mysigt!

nu ska jag typ bara chilla ett tag, käka vid sju och sen åka till melina med jbtjejerna och mysa där ikväll. blir step up (jag är så jävla kär i channing tatum i den filmen asså. jag vet inte vart jag ska ta vägen! känns som att pausknappen kmr ligga nära till hands så att man kan pausa och kolla på honom en stund lite då och då) och frukstallad. underbart! kan man spendera en onsdagkväll på ngt bättre sätt? nope, dt kan man inte. och vet ni ngt ännu bättre? jopp, jag är ju ledig på torsdagar. fett nice. ska iofs till rosendal en sväng, får se om sanna följer med då eller inte.. hon snackade om att hon ville iaf :) like i give a fuck ;) haha skäääämt åsido haha

kom på nu att jag glömde bort att ringa till johanna under projektarbeteslektionen. lär ju göra dt nu, hoppas att hon inte har hunnit gå för dagen. bajsa snett på henne isåntfall ;) haha sen ska jag ringa moisen! yä, i better get to it så vi hörs senare.
puzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0