om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt

god morgon sötnosar! asså, ibland är dt bra att ha rörmokare/hantverkare/whatever här klockan sju på morgonen, för dt betyder att jag har duschat och klätt på mig innan sju (och klarat av detta på mindre än en halvtimme!!!). så nu sitter jag här och är klar. skulle kunna göra lite plugg men jag orkar inte. dt är typ en kvart kvar tills jag borde börja klä på mig lite ytterkläder för att dra iväg och möta fredrika så dt känns ovärt att börja med ngt.
första lektionen idag är svenska. sen slutar jag. har inga direkta planer för vad jag ska göra sen men dt löser sig nog. om dt inte händer ngt så vore dt till dt bästa eftersom jag skulle behöva plugga lite. mediekommunikation imorrn och jag måste göra affischlogotypuppgiften. bajs. och om inte annat så skulle jag behöva fixa en praktikplats. skulle inte sitta helt fel att ha en sån nu...
aja, nu ska jag surfa vidare lite. classmates, see you soon, the rest of you.. well i guess i'll see you another day. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0