och vad vet du om gryningen, förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon

god morgon! sitter här i en av pappas gamla t-shitar och har precis filat naglarna. jag brukar aldrig ha tid för sånt tjaffs men nu kände jag att dt var dags. borde egentligen måla dem också.. kanske ska ta med mig nagellack till sanna idag. dt ska jag göra. anyway, ska klä på mig och sminka mig lite snart. och ta fram en bag som jag ska stoppa lite saker i. känner att datorväskan är lite för liten för sleep-over alltså ;) haha
samhällskunskap, dt har vi nu. och sen projektarbete. blir säkert en helt okej dag. älskar att vi typ bara har chilliga dagar. måndag: halvdag, tisdag: halvdag, onsdag: halv/heldag-chill, torsdag: ledig, fredag: heldag med roliga lektioner. love it. dt är råchill men jag känner att jag chillar nästan lite för mkt. så idag sanna, så måste jag iaf börja på svenskauppsatsgrejen!
jaja, skriver väl igen om jag har tid, annars hörs vi säkert under dagen. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0