no, i don´t need no drugs to make me high

godmorgon alla söta fiskar där ute!

igår hos fredilirika var supermysigt, precis som jag trodde :) vi möttes på västertorg och köpte chips och dipp och dricka sen gick vi hem till henne. krull-sanna kom dit efter typ en kvart. hon skulle slinga håret så fredrika satt och drog ur hårslingor ur en sån där mössa medans jag körde på min msndejt. halvvägs igenom sannas hår kom fredrika på att eftersom hennes föräldrar skulle vakna om vi gick in i badrummet och började spola vatten så skulle sanna få cykla hem med den där slinghättan på huvudet och tvätta ur färgen hemma. iaf så fortsatte dem dra hårslingor medans vi kollade på jidra inte med zohan som förmodligen är den mest spårade filmen jag ngnsin har sett. den var liksom helt seriös och helt koko. när filmen var slut började fredrika gnugga in färgen i sannas hår och sen satte vi på en ica-kasse över helt grejen så att dt inte skulle komma färg på hennes luva. dt såg så jävla sjukt ut. så jäääävla roligt! när sanna hade åkt hem kollade jag och fredrika på drillbert tylor eller vad den nu hette. heeelt värdelös film. så seg så dt var helt sjukt och jag höll på att somna hela tiden.

appropå msndejten igår så spårade väl den ur lite kan man säga.. haha men vi lyckades iaf få ihop lite mysiga planer. så imorgon efter lunch så cyklar jag och madde tillsammans mot maria, dit ska moa också. vi ska spela twister och mysa och umgås och allt sånt där. hannah joinar en liten stund senare. vid 6 ska vi bowla tänkte vi, en timme. efter dt så promenerar vi mot dragon palace för lite asmumsigt käk. matte joinar nu efter jobbet. vi käkar och sen drar vi oss mot la casa de maria (inget får förstöra min dolmio-dag) igen. här myser vi ett tag innan hannah drar hem. resten av oss myser gärnet lite till (kanske kollar på ngn film eller? matte kan ju ta med en bra?) sen har vi fulaste-pyjamas-tävling hahaha sen äre slagg som fan. så där har ni min morgondag haha

nu ska jag klä på mig och sen gå ner till banken på västertrog och fixa sånt där konto som man måste ha när man är 18 och studiebidraget ska gå till en själv. eftersom staten har swedbank så måste studiebidraget gå därifrån till mitt vanliga konto. jobbigt att de ska hålla på och krångla sådär men .. vad ska man göra ;)

jaja, see you later! pussiluren :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad har du för konstigt konto? jag hade likadant som dig men jag behövde bara fylla i en lapp att det går direkt till mitt konto ist för till mamma :/

2008-10-27 @ 13:40:45
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0