my name is trouble

åh, jag sitter och surfar runt bland colleges i los angeles. jag är så taggad på att åka NU. bara lämna allt och dra. fast å andra sidan så är dt mindre än ett år kvar tills jag åker så dt är bara att hålla ut! kostar skjortan gör dt också, runt 50 000 kronor. bidrag, ja tack!

nu ska jag stänga av här och börja städa. mamma har möblerat om i sitt rum så jag är taggad på att göra dt också. älskar när man får göra om och göra fräscht. men jag vill ha min möbler som jag har hos pappa. dem är finare. jag vill ha nytt, nytt, nytt! yäyä, tror inte pappa är så taggad på att jag hämtar möblerna därifrån. så vi får se hur dt blir.

nu suckar mamma, så vi hörs later. pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0