looking back on how i used to be

god morgon på er!
okej, innan klockan två ska jag käka frukost, duscha, klä på mig och fixa mig, packa ner massa skit i en väska, käka lunch och boka bowlingtid. och så måste jag och madde komma på hur vi ska ta oss till maria då min cykel är trasig och jonas ska ha moppen. jag har visserligen tre och en halv timme på mig men dt känns ändå stressigt. dt vart så mkt på en gång. 

jaa ni, gårdagskvällen då... den spenderades iaf inte på unik om man säger så... :$ haha nej nu ska jag käka klart frullen framför tvn och sen skutta in i duschen så jag får ngt gjort.
puss och kram!

ps. nu löste dt sig där med hur vi tar oss till smarr, jag ska låna bettans cykel :) puss på henne!


Kommentarer
Postat av: Maria

KUL DAG DET SKA BLI! nu måste kag skynda mig till friskis, pusspuss!

2008-10-28 @ 10:38:41
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0