lookin back on when we first met

heiiiii, sitter i skolan och har fotografisk bild. ska snart ha ngt föredragsgrej om en fotograf som vi har valt så jag hinner inte riktigt skriva så mtk.
efter skolan ska jag ner på stan en sväng. sen blir dt hem och duscha och sånt mys och sen åka till melle på middag och förkrök! sen blir dt peeeoooplee. håll tummarna för att vakten är lättflirtad så att man kmr in då ;) blev ju faktiskt nekad sist. fittgubbe haha

och folket.. igår, för första gången i mitt liv, åkte (ÅKTE) jag longboard. har faktiskt stått (STÅTT) på en skateboard en gång tidigare.. men yeah, jag var kung :) haha

litet sidospår sådär, nu ska jag stänga av här och öva på presentationen en gång innan dt är dags. pussiluren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0