keep talkin' shit 'bout me, you're makin' me famous

god morgon alla söta där ute. och såklart alla som är lite fulare också :) ingen får ju känna sig utanför! jag måste börja tänka mig för lite mer här i bloggen, jag är ju ganska bra på dt där med att mobba folk utan att jag ens vet om dt haha

vaknade för typ en halvtimme sen av ett sms från sanna (dont worry, its gonna be allright). har käkat frulle och nu smsade jossan precis och frågade vad jag gör. om jag känner henne rätt så vill hon leka med mig idag. kanske bäst att klä på sig och sånt så man är klar. fast å andra sidan är hon ganska seg så jag hinner nog även om jag chillar :)

tänkte iaf kolla bloggkoll och lite sånt nu sen lär ju jossan höra av sig igen ganska snart.. men vi, du och jag - vi hörs lite senare :) pussilurixxxx!



jag saknar brunt hår!


update: jossan hämtar mig om fem minuter. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0