jag har så svårt att veta om jag ens betyder något för dig

har haft en asmysig kväll med l och f. kollat på film och käkat godis. precis som alla torsdagskvällar borde vara!
imorrn ska jag tvätta håret. gud vad dt där låter som att jag aldrig brukar göra dt i vanliga fall ;) haha men var tvugen att tala om dt eftersom jag talade om att jag imorse valde att inte göra. anyway.. jag har haft råmkt hårspray i idag så känner mig så illa tvungen att tvätta dt imorrn eftersom jag inte pallar idag ;) dt har blivit så jobbigt att tvätta håret nuförtiden. tar tjugo minuter att bara tvätta dt och minst tjugo minuter att borsta ut dt sen. och så måste man använda en massa produkter för att dt ska funka överhuvudtaget. kmr knappt ihåg när jag på den gamla goda tiden kunde både tvätta och borsta håret på en kvart, sammanlagt. måste boka klipptid! (snarast!) om inte för att klippa av dt helt så för att toppa lite och fräscha till dt lite. har bestämmt mig för att skippa snelugg och uppklippt den här gången. ska bara få hellångt och jämnt. känns kul med åtminståne lite förändring. och även om dt inte är ngt som ni skulle tänka på så är dt definitivt ngt jag skulle tänka på :)
imorrn ska jag även käka middag med min fari och min brori. ska bli mysigt faktiskt. gillar intiativet från pappas sida. vågar man hoppas på att dt är lite förändring på gång? efter restaurangbesöket ska jag troligtvis dra och kolla på när grabbarna spelar. dt brukar vara ganska mysigt och dt är nästan enda gångerna jag träffar på dem, så dt gäller väl att ta tillvara på dt.
imorgonbitti (typ klockan 9) ska jag och mamma åka till maxi och handla. jag gillar faktiskt att åka och handla med min mamma. dt är kind of mysigt. annars skulle jag väl aldrig gå upp sådär tidigt om jag hade ngt val :) haha
jaja, sängen kallar. sov gott kompisar <3


Kommentarer
Postat av: maria - svar

Heheee... tror jag var ganska stekig där. ALLA VI TRE var stekigast på hela playan, det du, det är ett som är säkert!



Ja, en repris nästa sommar, lätt!!!

2008-10-30 @ 23:33:43
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0