it felt so wrong, it felt so right, don't mean i'm in love tonight

tjobre! sitter hemma hos sanna nu och vi är sådär extremt tjejiga och gör manikyrskit och sånt :) ganska mysigt måste jag ändå erkänna haha käkat toast har vi gjort också, sanna är så jävla stolt över den där toastern :D fett söt. ska väl snart gå och handla tror jag. sen blir dt asgod middag ikväll (om jag och sanna får bestämma haha) sen blir dt lite halvt utgång tror jag. inte krogen-krogen, men kanske baren-baren ;) haha nej men ngt sånt ställe blir dt nog, typ terassen eller ngt annat moget :) hahaaaaaaaaa jaja, ska måla på dt där genomskinliga överlacket nu och sen kolla på medans dt torkar ;) haha nussipussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0