it doesn't hurt until you can feel your soul

god morgon.
har legat i sängen och myst hela morgonen, med undantag för en liten tripp in i köket för lite frukost. dt är så skönt att bara ligga här. jag älskar helgen. mest för att man kan bara vara, hur länge som helst!

fortfarande panik över praktikplatsen dock. kan man ringa på lördagar? man kan ju prova iaf, får väl ringa igen på måndag/tisdag om man inte kan. en annan sak jag borde göra idag är att skriva upp alla namn och telefonnummer till dem som jag redan har ringt till. så att carin ser att jag faktiskt har sökt på tusen ställen utan att ha fått ngt. fattar inte att dt ens är elevens ansvar när dt ska vara såhär omöjligt. dt är typ fem stycken i klassen som har fått en plats. blä! och jag som trodde att dt skulle bli lättare iår med tanke på att jag ska vara i sthlm. aja, ska testa att ringa nu iaf.

i guess att vi hörs lite senare.. puss och kram!



juste, ska bara lägga in en liten kod här i inlägget så att bloggkoll hittar mig eller vad dt nu är.. haha
Följ min blogg med bloggkoll <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0