in the meantime, let me watch you break it down

fyfan vad skönt. en riktig hemmakväll. herregud vad dt känns som att dt var länge sen! kollar på en dålig uppföljare till en dålig film.. ngnting crocodile. blir nog satc snart, pallar inte riktigt filmen. iaf så är dt chocolate fudge brownie ben&jerrysglass, popcorn, cheese chrunchies, melon och mineralvatten med mamma. fett skönt. man har ju fått vissa andra erbjudanden men haha om ni förstår hur jag menar ;) pallar inte riktigt ikväll. är sliten till tusen så är skönt att bara vara hemma. imorgon vid 12 ska jag träffa jossan. tror vi ska åka till farmor en sväng. anyway, har inte så mkt att skriva så jag tror att jag ska återgå till att käka glass nu. lots of love!


mer patetisk tjej får man leta efter. jag tkr synd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0