if the sun won't shine on us again

god morgon!
gosh vad skönt att kunna stänga av väckarklockan och bara kunna somna om med gott samvete :) dt är nog dt bästa som finns!
frulle, dt har jag käkat också. och funderat, fram och tillbaka. ni kanske får veta lite senare vad jag funderar på.. men dt är lurre, inte väääärsta grejen direkt... dt är mest en stor grej för mig. iaf så har jag fett med med beslutsångest. jag måste snacka med några olika innan jag vet hur jag ska/kan göra. ble!
jaja, skitsamma. ska plocka upp kläder från mitt golv nu. mamma gillar inte min idé med att ha dem som matta... :/ haha PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad är det? vet jag vad det är?

2008-10-22 @ 12:24:18
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0