if i didn't show you, how could you tell

hej och god morgon!
nu har vi engelska och vi har gått igenom de där uppsatserna. rast har vi haft också, och hämtat gymnasiekatalogen. och så har jag pratat med syv om colleges i los angeles efter studenten. wopido på allt. förutom priset. vet ni vad dt kostar? dt kan kosta mellan hundrafemtio och två hundra TUSEN svenska kronor. PER TERMIN. och om man får ett stipendium så kan dt kanske ligga på kanske sextio tusen. bra att jag har så himla mkt pengar över som jag kan lägga ut på dt här. not. fan nu är jag sur. men dt får lösa sig, dt gör dt alltid. pappa betalar, i hope - inte som att dt kmr hända men.. ble! jaja, nu ska jag fixa min uppsats lite efter kommentarerna man har fått på den. dt var inte så jättemkt tror jag. får väl snacka med petra för dt känns som att jag har glömt ngt. lurre snart också. sen fotografisk bild. och maja är sjuk igen. så idag ska vi få plugga till provet. jag fattar inte ens vad dt ska vara på dt där provet. jaja, dt visar sig. puss på er!

jaaa bre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0