if i didn't feel stupid?

okej, nu har jag bestämt mig. efter mkt velande fram och tillbaka så fick min ekonomi bestämma. så istället för att betala 100 kronor för att åka tåg ut till tierp och fetferre hos fräki så blir dt maskerad i gränby. vi ska hem till erik, 20 år och fotbollsspelare. och jag ska vara... *trummvirvel* fotbollsslyna! wopido haha jag ska ha en av mina gamla matchtröjor uppdragen som en magtröja, hög toffs och fotbollsstrumpor. haha seximama!

har dansat och nu duschat och käkat fil med flingor. och nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom engelskauppsatserna och se om jag kan hitta mer fel. blä! imorrn kmr bli en bra dag :) och sen kmr ett bra lov. skönt ska dt bli att vara lite mer ledig ;) haha vi hörs imorgon kompisar, puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0