i was a fool for you, right from the start

god morgon bre!
väntar på svar på sms från fredrikis just i detta nuet. kan man skriva så? aa, i guess. ahahhaha tror ni inte att dt precis vibrerade i telefonen på nattduksbordet nu? precis när jag skrev "i guess" wopido, ska kolla om dt var fredrika som svarade eller om dt var ngn annan ;)
-
-
-
dt var ingen.. :( dt var för många sms i inkorgen så jag kunde inte ta emot fler. men dt betyder att dt snart kmr plinga till igen nu eftersom jag tog bort ett :P


idag har vi samällskunskap och sen projektarbete. hoppas vi inte hade ngn läxa i samhällskunskapen för jag har inte gjort ngn! petra skrev ngt misstänksamt jobbigt i sin blogg i går "fast jag egentligen borde göra skoluppgiften"... :@ ååååfta? om jag har gjort en uppgift så har petra också gjort den, men om petra har gjort en uppgift så betyder inte alltid dt att jag har gjort den. detta är ytterst jobbigt...

nej fan, här kan jag inte sitta. minutrarna går och (de flesta vet att) jag inte är den snabbaste indianen i kanoten på morgonen. så dags att borsta lite tänder och hitta lite kläder.
pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0