i thought it'd be easy

tjo bre.
sen sist har jag väl ungefär.. käkat mat med händerna, åkt och dansat (<3wopido), kommit hem, käkat en banan, duschat, käkat två mandaringer/clementiner/satsumas (gillar våra starka diskussioner i skolan) och sen satt mig här för att avsluta kvällen med lite mysigt surf och sen lite säsong 1 av satc. för yes folks, ive got my baby back :)

idag på dansen så hade vi vikarie för erica var på ett genrep. så imorrn alla sötnosar tkr jag att ni ska slå på fyran klockan 8. ja, ni känner ju säkert igen programmet. idol heter dt ;) haha anyway så ska erica dansa på idol. haha snitch lurade mig idag att hon skulle sjunga. jag stod och gapade i typ tio minuter och fattade typ ingenting. jag som inte följer idol (har typ sett ngn liten snutt här och ngn liten snutt där) visste ju inte att de där try-out:sen var slut. yäyä har inte med saken att göra men ändå. jag tkr ni borde kolla då iaf för hon är grym. hon är nog den grymmaste jag vet! HON ÄR MIN IDOL :)

nu måste jag kolla de nya kommentarerna på ett foto på fb som tydligen har väckt stort intresse ;) haha sen blir dt satc. ska försöka lägga mig tidigt ikväll. vila upp mig inför helgen liksom. vart ju sent igårkväll och tidigt imorse och mina helger är inte precis kända för att sluta tidigt på kvällen. så yeah, i know what to do. kisses!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jo men visste serrö. snygga bröst!



(jag har lurat alla små pojkar att du är naken(A) jag är ganska ond)

2008-10-09 @ 21:43:58
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha jag vet! Det var jättegulligt. Och ja, det avr allt för länge sedan. Vi MÅSTE hitta på något snart. Vad menade du med tisdagen på höstlovet btw?

2008-10-09 @ 22:01:20
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är ju också söt, plus att jag ska kolla idol, LOVAR! HEHE :)

2008-10-09 @ 22:12:49
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0